duminică, 15 februarie 2009

Minte.

Am avut si eu un loc care era numai al meu si acum si ala e invadat de ganduri,de intrebari,confuzii,atatea chestii peste care nu pot trece,sau peste care nu vreau sa trec.Da, era mintea mea,si era numai a mea,acum nu mai e a mea,e a tuturor.Cei pe care ii stiu,cei cu care ies,cei care ma privesc,cei care nu ma privesc,cei care ma vor privi,sunt toate lucrurile care ma inconjoara,care ma vor atinge,cei care m-au atins,toate piesele pe care le ascult,tot ce-mi aminteste de tine,de noi,de ei,de ceilalti,de voi,de mine.Sau poate m-am pierdut si nu ma poti gasi,sau m-ai gasit.Tu locule,unde esti...?Hai sa fim singuri,sa-ti zic tot ce vreau. Bine lasa asta.Oricum cuvintele sunt fara noima si inteles,iar nu intelegi nimic din ce zic.M-ai inteles vreodata?Stiu sunt mereu amuzanta.Imi place asa.Asa e mai simlu sa treci prin nori si sa ajungi la stele.Chiar poate daca as vrea sa te vad...nu as putea ,sau poate da,sau poate nu. Oricum nu ma pot hotara daca sunt eu sau nu.Dar..nici un dar!!!
Hai sa ne pierdem in cuvinte,vrei?

2 comentarii: