marți, 10 februarie 2009

Aceiasi dimineata.

In fiecare zi e aceeasi dimineata.Dimineata in care deabia ma trezesc,imi pun telefonu sa sune la 9 si dau ''amanare'' pana la 10-10:30.
Urasc sa ma trezesc.Cui ii place sa se trezeasca dimineata?Sa se ridice...sa se gandeasca...''la naiba,azi am o gramada de hartii de semnat la servici'' sau ''prima ora am romana,si iar ne macina aia creierii''...etc.Si asa toti dam ''amanare'' la ceas,telefon si mai stiu eu ce.De parca noi nu suntem obisnuiti sa amanam tot,o intalnire poate fi amanata si un an,un lucru important...orice.
Acum eu vreau sa dorm.Dar nu,pentru programul meu de la liceu este unul de tot...de toata frumusetea:)
Si asa ma resemnez si ma duc sa ma spal pe fata,imi dau doua palme sa ma trezesc,imi fac un ceai,fumez o tigara (cu geamu deschis ca sa dardai de frig) si plec.Monotonie.
Tu ce faci dimineata?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu