duminică, 8 mai 2011

Ti-as aprinde eu tigara...

Am sa-nchid ochii ca sa vad filmul asta prost macar o data:







macar o data....







macar o data......









macar o data.....

vreau sa-mi vad viata toata.....



Si vine vara si....

VARA ASTA AM SA MA INDRAGOSTEEEEEESCCCCCC DE TINEEEEEEEE!!!!!!



Vara asta am sa ma-ndragostesc

Vara asta am sa ma-ndragostesc

Vara asta am sa ma-ndragostesc de tine

dar....

Nu am chef azi, nu am chef azi,

N-am chef de nimic.

Nu am chef azi, nu am chef azi

si stiu ca o sa zic '' Au trecut ani, au trecut ani

Si viata s-a schimbat.''
si am visat deodata.... vorbe ''Sa-mi sopteasca:"Vrei un ceai?"

Eu sa-i spun "Te iubesc!" ''

asta e doar o scena... din viitor

' 'Ma infiori,

Ma infiori.''



sau doar ''
Cu tine vreau s-alerg,
Cu tine vreau sa rad,
Cu tine vreau sa tac,
Cu tine vreau sa plang,
Cu tine vreau sa sper,
Cu tine vreau sa iert,
Cu tine vreau
Cu tine vreau sa rad,
Cu tine vreau sa tac,
Cu tine vreau sa plang,
Cu tine vreau sa sper,
Cu tine vreau sa iert,
Cu tine vreau sa pierd,
Cu tine vreau sa mor,
Cu tine vreau tot ''



si am sa tip in gura mare!!!!!! asa!

'' Nimeni n-o sa iti explice ce e dragostea,

Asta singur intr-o zi de vara-o vei afla,

Si atunci, sa nu uiti, de inima ta.''
dar o sa vreau sa te intreb...

'' De ce te uiti la mine cu ochii astia goi?''

ce-ai sa-mi zici?



o sa-mi zici...

''Da! M-am saturat, m-am saturat''!!!

sau

'' Visez...''


'' Asa ca... nu te mai uita la mine

Cu ochii astia goi

Si mai bine invata-ma sa adorm zambind

Si iubeste-ma asa cum sunt. ''



si vreau sa te aud... zicandu-mi povestea asta....

'' Vreau sa raman aici, printesa mea
Ca sa ne putem juca i sa pot sa-ti dau o stea
Sa ne ascundem prin marele castel
Soarele si Vantul sa-ncalece pamantul
Iar tu sa porti pe frunte steaua mea
Sa ne urcam pe un calut, sa zburam cu el in sus
Printesa, viata ma trage inapoi
Tine-ma, te rog aici
Tine-ma, te rog aici
Visez...''

dar...totusi... ''Se numea... Ana

Ce nume simplu!''


si timpul trece...

'' Cand mi-am dat seama c-am ranit
Un suflet cald atata timp
Si c-am pierdut-o
M-am intors ingenunchiat

E prea tarziu...! ''



'' FERICIREA e ceva Care nu se atinge NICIODATA dar in cauarea ei

merita sa alergi toata VIATA!''



Dar acum.. pana vine vara...

'' E fum si este scrum si simt ca... innebunesc

Innebunesc!''



''ti-as aprinde eu tigara....''

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu