sâmbătă, 17 iulie 2010

Si ti-ai deschis micul suflet cu o zi inainte,era vorba de acele cateva poze (poate erau mai multe,nu tin minte exact) despre tine,familia ta,mama ta...o parte din viata ta in imagini.acele poze cu intamplari si cu lucruri petrecute atunci.tin minte..intr-o poza aveai papion si aveai nu mai mult de 7 ani...era o poza amuzanta erai imbracat in pantaloni scurti.aveai papion.mai porti papion?acum ce porti,poate ma porti pe mine undeva,sau poate nu porti nimic in suflet.si era frumos ca era iarna,si era masina ta,era seara si zapada.era iarna.si frig,poate de aceea nu am simtit frigul din tine.era frig.am inghetat cateva momente cu noi.las sa ninga peste ele.si in febroarie ningea.pa,ne vedem maine...''nu mai are numarul asta''.ciudat peste noapte te-ai ratacit.unde esti?crede-ma nu e loc mai bun decat sufletul meu.ai iesit.cum e sa lupti pe doua fronturi?ai castigat ceva?nu-mi pasa.ma am pe mine,mereu m-am avut.si inainte sa vi tu am avut o dezamagire.nu-mi pasa.apari senin dupa 4 luni.cred ca ai probleme.rezolvati-le.eu o sa-mi savurez ciocolata intre timp.ma confuzi cu ''ele'',''acelea'',''alea'',''toate''.ma confuzi micutzule.ma confunzi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu